M2M~The Day You Went Away歌詞

 

MV來源~http://www.youtube.com/watch?v=uGKg_m1k160

歌曲:The Day You Went Away 你離去的那天......         

 歌手:M2M  歌詞編輯:雨沛秦川  歌詞修整:蠟筆小臚 ^_~

 

 

Well I wonder could it be

是的,我很驚訝!這是真的嗎?

When I was dreaming about you baby

當我夢到你時......

You were dreaming of me

你(妳)也正在做有關我的夢 ~

Call me crazy 你(妳)稱我瘋狂!   

 Call me blind 你(妳)說我盲目!

To still be suffering is stupid after all of this time

在我們之間的事已過去這麼長時間仍然在為此感傷......

Did I lose my love to someone better

是否我將屬於我的愛給與她會更好一點!

And does she love you like I do

她(他)是否會像我那樣愛你(妳)?

I do, you know I really really do

確實,我真的真的那樣愛你(妳)!

 

Well hey是的,

So much I need to say.

我多麼多麼地想告訴你(妳) ~

Been lonely since the day

我是多麼的孤獨......

The day you went away

自從你(妳)離去的那天起......

 So sad but true

那樣真實的悲傷.......

For me there's only you

對我而言只有唯一的你(妳) ~

Been crying since the day

自從你(妳)離開的那天起我就一直在哭泣 ~

The day you went away

自從你(妳)離去的那天起......

I remember date and time

我記得日期和時間

~ September twenty second

九月的二十二號 ~

Sunday twenty five after nine

星期天九點二十五分零二秒 ~

In the doorway with your case

在你(妳)離開的門前 ~

No longer shouting at each other

我們彼此間不再爭吵 ~

There were tears on our faces

只有淚水掛在我們的臉上......

And we were letting go of something special

我們由於發生了一些特殊的事而分手......

 

Something we'll never have again

 一些我們間再也不會發生的事 ~

I know, I guess I really really know

我明白,我想我真的明白!

 

Well hey 是的

So much I need to say

我多麼多麼地想告訴你(妳)!

Been lonely since the day

我是多麼的孤獨......

The day you went away

自從你(妳)離去的那天起......

So sad but true

那樣真實的悲傷......

For me there's only you

對我而言只有唯一的你(妳)!

Been crying since the day

自從你(妳)離開的那天起我就一直在哭泣......

*3 The day you went away

從你(妳)離去的那天起......

Did I lose my love to someone better

 是否我將屬於我的愛給與她會更好一點?

And does she love you like I do

她是否會像我那樣愛你(妳)?

I do, you know I really really do

確實,我真的真的那樣愛你(妳)!

Well hey是的

So much I need to say

我多么的想告訴你(妳) ~

Been lonely since the day

 我是多麼的孤獨......

The day you went away

自從你離開的那天起......

So sad but true

那樣真實的悲傷......

For me there's only you 對

我而言只有唯一的你(妳)!

Been crying since the day

 自從你(妳)離開的那天起我就一直在哭泣......

The day you went away

自從你(妳)離開的那天起

Why do we never know what we've got till it's gone

為什麼直到分手手我們才明白究竟得到了些什麼?

How could I carry on 讓我怎樣繼續 ~

The day you went away 自從你(妳)離開的那天起......

Cause I've been missing you so much I have to say

因為我不得不說我是多麼的想念你(妳) ~

Been crying since the day

自從你離開的那天起我就一直在哭泣......

*3 The day you went away

自從你(妳)離開的那天起......Oh ~ ya~ oh~

arrow
arrow
    全站熱搜

    hfor 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()